De Friesland beste zorgverzekeraar van Nederland in klantcontact Slimste Klantcontactorganisatie 2025
Honderden deelnemers gingen tot het uiterste in de finale van de Klantcontact Quiz. Het was even heel spannend, maar De Friesland mag zich de Slimste klantcontactorganisatie van 2025 noemen. Onze collega Monique ontving daarnaast de titel Slimste klantcontactmedewerker.
Continue verbeteren voor onze klanten
Als organisatie blijven we onszelf continu verbeteren. Zeker als het gaat om het contact met onze klanten. Tijdens de landelijke Klantcontact Quiz 2025 hebben we laten zien hoe belangrijk klantvriendelijkheid voor ons is - en met een mooie uitkomst: De Friesland is uitgeroepen tot Slimste klantcontactorganisatie van 2025.
Klantvriendelijkheid boven alles
De Klantcontact Quiz is een online competitie waarin klantcontactmedewerkers hun kennis en vaardigheden testen. Het draait om snelheid, strategie, lef en vooral klantvriendelijkheid. Het team dat met zijn organisatie de meeste vragen goed beantwoordt, dit het snelst doet en de grootste leercurve laat zien, mag zich een jaar lang de ‘Slimste klantcontactorganisatie’ van Nederland noemen.
Aandacht voor de klant
Dit jaar deden ruim 45 organisaties mee aan de Klantcontact Quiz, waaronder Bol.com en Social Deal. In totaal namen zo’n 1200 klantcontactprofessionals deel uit 4 verschillende landen. Meedoen aan deze quiz is voor ons een kans om te laten zien waar we voor staan: aandacht voor de klant, luisteren en helpen. Want goed contact met onze klanten – daar doen we het voor.Contact met ons opnemen?
Heb je een vraag over je zorgverzekering? Neem contact met ons op!