Inloggen en uitloggen Mijn De Friesland

De veelgestelde vragen over inloggen en uitloggen op Mijn De Friesland.


Veelgestelde vragen

Op Mijn De Friesland logt u in met:

  1. DigiD mét extra sms-controle, of
  2. uw identiteitskaart (afgegeven vanaf 13 maart 2021) met een persoonlijke pincode, of
  3. de DigiD app

Wij vragen vanwege uw privacybescherming om altijd in 2 stappen in te loggen op Mijn De Friesland. Heeft u nog geen extra sms-controle bij uw DigiD? Vraag deze dan aan. U heeft de extra sms-controle ook nodig om De Friesland App te registeren. Lees meer over het inloggen met identiteitskaart.

Problemen met inloggen? Bekijk de tips op DigiD.

Nee, wij vragen vanwege uw privacybescherming om altijd in 2 stappen in te loggen. Op Mijn De Friesland logt u in met:

  1. DigiD én extra sms-controle, of
  2. uw identiteitskaart (afgegeven vanaf 13 maart 2021) en persoonlijke pincode, of 
  3. de DigiD app

Heeft u nog geen extra sms-controle bij uw DigiD? Vraag deze dan aan. Lees meer over het inloggen met identiteitskaart.

U kunt de sms-controle toevoegen op de website van DigiD.

Lees hoe u de sms-controle toevoegt

Als het u niet lukt in te loggen met uw DigiD kan dat een aantal oorzaken hebben. Bekijk de oorzaken en wat u kunt doen bij vraag en antwoord op de website van DigiD.

Heeft u vragen of problemen met DigiD? Op de website van DigiD leest u wat u kunt doen. Heeft u een ander probleem? Met ons stappenplan lost u het gemakkelijk zelf op.

Bekijk het stappenplan hulp bij technische problemen

  1. Klik rechtsboven in het scherm op uw naam.
  2. Kies voor uitloggen.
  3. U ziet daarna dat u veilig bent uitgelogd.

Heeft u een vraag?

058 291 31 31

Maandag t/m vrijdag: 08.00-18.00 uur.


Of neem contact op via:

8.3 in de KlantenMonitor Zorgverzekering
540.400 klanten gingen u voor