Hoe kan het dat mijn maandelijkse premie niet is afgeschreven?

Het kan zijn dat wij de maandpremie niet van jouw bankrekening kunnen afschrijven. Jouw bank weet wat de reden hiervan is. Neem contact op met je bank om de reden te achterhalen.

We gaan opnieuw incasseren

Is de afschrijving niet gelukt i.v.m. een administratieve reden, dan herincasseren wij de premie halverwege de maand.

Je ontvangt een betalingsherinnering als herincasso niet lukt

Mislukt de incasso opnieuw, dan ontvang je een betalingsherinnering met een nota met een betaalverzoek. Maak je de premie via internetbankieren aan ons over? Vergeet daarbij dan niet het juiste betalingskenmerk te vermelden en het juiste bankrekeningnummer te gebruiken.

Wil je voortaan via een nota met een betaalverzoek je premie betalen? Lees meer over het aanpassen van je betaalwijze.

Ben je collectief verzekerd?

Ben je collectief bij ons verzekerd en wordt je premie betaald via je salaris of uitkering? Bekijk dan je salaris-/uitkeringsspecificatie.

Heb je een vraag?

(058) 291 31 31

Maandag t/m vrijdag: 08.00-18.00 uur.


Of neem contact op via:

8.7 in het Klanttevredenheidsonderzoek
584.000 klanten gingen jou voor
Independer score 8.2 Klantwaardering op Independer