Doorgaan naar hoofdinhoud

Ons DNA

Wat we bieden 

De Friesland Zorgverzekeraar staat als werkgever voor: 

  • werk dat ertoe doet;
  • heldere verantwoordelijkheden;  
  • realistische ontwikkel- en loopbaanmogelijkheden;  
  • voldoende flexibiliteit voor een gezonde werk-/privébalans; 
  • een nuchtere, mensgerichte stijl van leidinggeven en beoordelen.

Om aan meer dan 560.000 verzekerden het beste te bieden op het gebied van gezondheid en zorg, stellen we hoge eisen aan de kennis, vaardigheden, motivatie en betrokkenheid van onze medewerkers. Hartstocht, ambitie, nuchterheid en samen(werken). Dat is ons DNA. Je inzet wordt uiteraard goed beloond. Bij De Friesland kun je rekenen op goede arbeidsvoorwaarden. We stimuleren daarnaast dat je jezelf blijft bijspijkeren en vernieuwen. Dat vergroot de waarde voor onze organisatie, jouw loopbaan en de arbeidsmarkt.

Ontwikkeling 

Persoonlijke en professionele ontwikkeling 

Alles wat we bij De Friesland bedenken en doen, staat in het teken van de mensen die hun zorgverzekering aan ons hebben toevertrouwd. Voor die mensen willen we de toegang tot goede zorg letterlijk verzekeren en bijdragen aan de kwaliteit van leven. Dat lukt alleen door ons permanent te vernieuwen en te verbeteren. Verandering in de wereld van zorg is een dagelijkse werkelijkheid. Daar willen we in voorop blijven lopen. Dat lukt alleen door 100% aandacht te besteden aan de persoonlijke en professionele ontwikkeling van jou. 

Wat is jouw route? 

Wat je instapniveau ook is en wat je plannen en aspiraties ook zijn, je krijgt altijd de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Je kennis verdiepen, specifieke, aan je functie of loopbaanplannen gerelateerde vaardigheden verwerven of vergroten, persoonlijke kwaliteiten of leiderschapstalenten tot bloei brengen. Het kan allemaal. Met deskundige loopbaanadviseurs en je leidinggevende, stippel jij je pad uit. 

De Friesland Academie 

Om ons brede ontwikkel- en opleidingsaanbod goed toegankelijk te maken, hebben we onze eigen academie opgericht – De Friesland Academie. Hier vind je een uniek programma, waarmee je jouw positie in de wereld van financiële dienstverlening kunt versterken. Het opleidingsadvies en -aanbod is up-to-date en de kwaliteit van de diverse trainingen en leergangen is geborgd. 

Wat De Friesland betreft heb je pas echt talent als je nauwelijks kunt wachten om je talent verder te ontwikkelen. De Friesland Academie ondersteunt je hierbij.

Voorwaarden

Fijne werkplek, goede arbeidsvoorwaarden 

We bieden je goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Je salariëring sluit aan op je kennis- en ervaringsniveau en is marktconform. Naast je maandsalaris ontvang je een vaste eindejaarsuitkering en vakantiegeld. Je profiteert natuurlijk van een zeer aantrekkelijke collectieve zorgverzekering. 

Werk-/privébalans 

Onder arbeidsvoorwaarden verstaan we ook de manier waarop we samen invulling geven aan werktijden en vrije tijd. De Friesland gaat actief mee in de nieuwe ontwikkelingen in de organisatie en beleving van werk. We kijken goed naar individuele wensen en voorkeuren. In overleg en binnen de CAO-afspraken is veel mogelijk. Bijvoorbeeld als je meer of minder uren per week wilt werken of zo nu en dan vanuit huis wilt werken. Uitgangspunt is dat jij je verantwoordelijkheid neemt voor je werk en de ruimte krijgt voor een goede werk-/privébalans. Wederzijds vertrouwen vormt de basis van onze bedrijfscultuur. 

Diversiteit 

Wij bieden een veilige, vaak flexibele werkplek en een prettige, informele werkomgeving met teamdynamiek en collegialiteit. Er is plaats voor iedereen die voldoet aan de functie-eisen en zich herkent in onze bedrijfswaarden. Onze personele samenstelling weerspiegelt onze principes. Ons personeelsbestand biedt een inspirerende mix van jong talent en senioriteit en de verdeling man/vrouw is bijna fifty-fifty. Iedereen krijgt gelijkwaardige kansen om het beste uit zichzelf te halen en binnen onze organisatie door te groeien. 

 

Rosanne-klein Heeft u een vraag?

560.000 klanten

568.000 klanten

De Friesland heeft 568.000 klanten.


Klanten geven een 8.3

Een 8.3 voor Klantcontacten

Klanten geven een 8.3 in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen.