Doorgaan naar hoofdinhoud
Man voor pluimen

De reis van.. Adriaan

DE REIS VAN.. ADRIAAN

 

Op uw zorgpas prijkt het nummer van De Friesland Alarmcentrale, maar waarom? We nemen u mee voor een kijkje achter de schermen van de Alarmcentrale. Adriaan, Madeline en Joke delen hun ervaringsverhaal over reizen, geluk en vakantiepech.

Adriaan van den Brink vertelt:

Als je belt om een reisverzekering af te sluiten, kan je mij aan de lijn krijgen. Een van de eerste dingen die ik vraag is ‘waar gaat u naar toe?’ Gister had ik een meneer van 86 jaar aan de lijn. Hij ging nog één keer naar Canada. Op bezoek bij zijn kinderen en kleinkinderen die hij al jaren niet gezien had. Geweldig verhaal toch? Ik probeer het altijd een beetje persoonlijk en leuk te houden, dat vind ik zelf ook fijn als ik een instantie bel. De voorwaarden van een reisverzekering zijn misschien niet het meest spannende gespreksonderwerp, maar wél erg belangrijk.

Van Kopenhagen tot Cambodja

"Een citytrip naar Kopenhagen is qua reisverzekering wat anders dan drie maanden naar Cambodja of de Kilimanjaro beklimmen. Doorvragen is belangrijk. Wat gaat u doen, wie gaat er met u mee, gaat u dit jaar nog veel vaker op reis: dat soort vragen stel ik altijd. Een doorlopende reisverzekering kan bijvoorbeeld voordeliger zijn. En dan bent u als klant in één keer klaar voor het hele jaar."

 

Naar huis zonder gedoe

"Veel mensen vragen of ze zich ook voor medische kosten in het buitenland moeten verzekeren. Mocht er iets gebeuren, dan kunt u ook met alleen een zorgverzekering rekenen op hulp van de Alarmcentrale. Het nummer staat niet voor niks op de zorgpas. “Is dan een reisverzekering wel nodig?”, willen klanten weten. Dat beslist iedereen natuurlijk zelf. Ik zeg: bedenk dat u dan bijvoorbeeld bij diefstal niet verzekerd bent. Of stel dat er iets gebeurt met u, uw partner, uw kind, of met de auto: dan wilt u toch zo snel mogelijk naar huis, zonder veel gedoe en extra kosten? Onze Alarmcentrale regelt dat voor u. Dus vergeet uw zorgpas niet en áls er wat gebeurt: bel de Alarmcentrale."

"Ik probeer het altijd een beetje persoonlijk en leuk te houden, dat vind ik zelf ook fijn als ik een instantie bel."

Delen:

Gerelateerde content

560.000 klanten

560.000 klanten

De Friesland heeft 560.000 klanten.


Klanten geven een 8.3

Een 8.3 voor Klantcontacten

Klanten geven een 8.3 in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen.