Doorgaan naar hoofdinhoud

Alles Verzorgd Polis

De beste zorg en alles voor u geregeld

Met de Alles Verzorgd Polis bent u verzekerd van de best mogelijke zorg. Het is een basisverzekering waarbij alles voor u wordt geregeld. Wij maken afspraken met zorgaanbieders over service en kwaliteit en zorgen ervoor dat uw nota’s snel worden behandeld. Bereken binnen 2 minuten uw premie.

Rosanne-klein Heeft u een vraag?

  • U betaalt € 125,45 per maand met een verplicht eigen risico van € 385,-. Verhoogt u het eigen risico naar € 885,-, dan is uw premie slechts € 103,45. Een korting van maar liefst € 22,- per maand.

  • Met de Alles Verzorgd Polis bent u verzekerd van de beste zorg. Wij maken voor u afspraken met zorgverleners over service en kwaliteit en zorgen ervoor dat uw nota’s snel worden behandeld.

  • De Friesland contracteert de beste zorgverleners bij u in de buurt. Door de goede afspraken die er worden gemaakt profiteert u naast een lage premie van de beste zorg.

  • Via De Friesland App kunt u uw declaraties indienen, status van uw eigen risico en uw betalingen bekijken. Met deze app declareert u snel uw nota's. Het enige wat u hiervoor hoeft te doen is een foto van uw zorgnota maken en deze te versturen. U ontvangt uw vergoeding altijd binnen 10 werkdagen.

  • Bij De Friesland kunt u het verplicht eigen risico en het vrijwillig eigen risico gespreid betalen. Zo voorkomt u dat u ineens een hoog bedrag moet betalen voor uw eigen risico.

560.000 klanten gingen u voor

De Alles Verzorgd Polis is een naturapolis waarbij alles voor u wordt geregeld. Bovendien geniet u van de goede services van De Friesland. Zoals Zorgwijzer, De Friesland App en Fan van Fit.

Extra voordeel

Naast het verplichte eigen risico van € 385,- kunt u kiezen om korting te ontvangen op uw zorgpremie door middel van een vrijwillig eigen risico. Hierdoor kunt u uw eigen risico verhogen tot maximaal € 885,-.

Vrijwillig eigen risico
Korting per maand
Premie per maand
€ 0,-
€ 0,-
€ 125,45 
€ 100,-
€ 4,25
€ 121,20 
€ 200,-
€ 8,25
€ 117,20 
€ 300,-
€ 12,00
€ 113,45 
€ 400,-
€ 16,50
€ 108,95 
€ 500,-
€ 22,00
€ 103,45 

Ook heeft u de mogelijkheid om uw premie per half jaar of per jaar te betalen voor extra premiekorting. Bekijk de voorwaarden van de Alles Verzorgd Polis.

U bent welkom

De Friesland selecteert niet op geslacht, leeftijd of gezondheid. Wij accepteren iedereen die recht heeft op de basisverzekering.

Bereken uw premie

Met de Alles Verzorgd Polis

  • Verzekerd voor € 125,45 p/mnd
  • De beste zorg en uitstekende vergoedingen
  • Ruime keuze uit gecontracteerde zorgverleners
  • Snel declareren via De Friesland App
  • De mogelijkheid om uw eigen risico gespreid te betalen

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle service, een goed product en goede klantenservice. Organisatie die ook met je meedenkt. Geen reden om over te stappen.

9

09-11-2018

10

waar staat collectieve verzekering: Mijn Friesland? Wat is de dekking daarin?

02-11-2018

2

De Friesland is goed te bereiken, deskundig personeel en snelle uitkering van declaratie.

25-10-2018

10

Ik wordt erg moe van de vitale kerk waar jullie nu mee adverteren.

22-10-2018

1

22-10-2018

8

ik ben nu bijna 6 jaar bij friesland ,maar het is een goede verzekering ,en ze staan altijd klaar voor uitleg ,ik heb rust bij hun hoef me geen zorgen te maken ,en je kunt gespreid eigen risico betalen .dus ik betaal mn premie als ik iets niet snap of er niet uit kom krijg ik een goede uitleg zo dat ik duidelijk heid heb ,en dat vindt ik belang rijk .dus van mij een dikke 10

17-10-2018

10

De Friesland is goed in Friesland. Daarbuiten willen/kunnen ze niets.

17-10-2018

1

10-10-2018

1

08-10-2018

6

ik vind de service goed

03-10-2018

8

biem

02-10-2018

0

02-10-2018

10

21-09-2018

9

14-09-2018

0

Had zelf ook beter moeten opletten maar in die tijd niet heel scherp geweest dat tijdens de overgang van Kiemer naar de Friesland vergoeding van de eigen bijdrage bevalling en kraamzorg uit de basisverzekering is genomen. Vervolgens dat ze een Zelf Bewust Polis aangeboden hebben waardoor we nu onze AV extra aanvullende verzekering niet kunnen omzetten naar AV Optimaal. Reden dat we voor Kiemer hadden gekozen was omdat de eigenbijdrage bevalling en kraamzorg hier in het basis pakket zat. Wat een deceptie!

10-09-2018

1

Veel te lange wachttijd voor dat je iemand aan de telefoon hebt. 3x gebeurd deze week

18-08-2018

6

07-08-2018

1

04-08-2018

10

03-08-2018

7

Ik heb gebeld naar de klantenservice. Ik ben een student en ik kreeg nog geen studiefinanciering die maand, maar ik moest wel mijn zorg premie al betalen. Ik heb een regeling kunnen sluiten en de man waarmee ik belde was heel duidelijk en vriendelijk. Dankjewel!

29-07-2018

9

Aardige mensen en behulpzaam en hoeft niet lang te wachten voor iemand de telefoon beantwoord.

13-07-2018

10

09-07-2018

8

Jammer genoeg verkeerd geïnformeerd door werknemer bij het wijzigen van mijn polis eerder dit jaar. Tevens waren wijzigingen niet doorgevoerd zoals afgesproken waren. Beetje amateuristisch als je tot twee maal toe hetzelfde verhaal aan een werknemer moet uitleggen.

02-07-2018

3

test

19-06-2018

5

Als sinds mei 2017 aan het wachten op een oplossing voor een betaling, ik wil graag de nota vakmei 2017 voldoen, maar dat gaat niet zomaar, iedere keer als ik de betaling doe wordt het terug gestort omdat het niet te vinden is in het systeem.. Daarnaast wel brieven ontvangen dat het naar een deurwaarder gaat. Terug gebeld wordt ik niet, reacties op mails of brieven worden niet beantwoord. Nu via de advocaat een officieel brief gestuurd, bij niet tijdig reactie geven, wordt de maand mei 2017 als betaald gezien!!!

05-06-2018

1

03-06-2018

6

30-05-2018

7

Geen woorden voor helemaal top!

22-05-2018

8

jullie hebben een vrije keus polis en die heb ik al jaren, maar desondanks heb ik geen vrije keus want mijn zorgverleners krijgen tot op heden hun facturen niet uit betaald!!! belachelijk

22-05-2018

0

19-05-2018

9

Super menselijke verzekering

15-05-2018

10

08-05-2018

9

05-05-2018

8

25-04-2018

7

Prima service....en de declaratie gaat snel en staat altijd snel op de rekening.Goede zorgverzekering.

24-04-2018

8

23-04-2018

0

08-04-2018

9

06-04-2018

0

ondanks alles wordt er goed meegedacht over betaling eigen risico, mijn dank daarvoor

02-04-2018

9

30-03-2018

9

23-03-2018

10

14-03-2018

9

07-03-2018

10

Altijd facturen in moeten kunnen zien. Dat kan niet

12-02-2018

1

Altijd facru

12-02-2018

1

08-02-2018

0

zonder kiesmenu snel iemand aan de lijn

08-02-2018

8

07-02-2018

6

02-02-2018

1

01-02-2018

1

29-01-2018

8

De online verwerking gaat prima. Maar het verbaast mij dat ik voor de mutaties in het eigenrisico steeds brieven ontvang. En dan ook nog voor iedere mutatie 3x een A4tje. Dat moet toch anders kunnen... Een mailtje dat de brief op de Mijn De Friesland staat bijv. (Want daar staat het gewoon op!)

29-01-2018

7

28-01-2018

10

26-01-2018

10

24-01-2018

6

EEN 9 VOOR ALLES

22-01-2018

9

22-01-2018

9

22-01-2018

0

20-01-2018

10

19-01-2018

8

Doordat ik digitaal ging, vond ik dat spannend, maar ik wilde dat wel leren en ik kon al wat omgaan met de pc. Maar ik kwam er niet uit en ben toen naar De Friesland medewerker gegaan die mij met veel geduld mij hielp. Dat was geweldig. Je wordt niet gezien als “suffertje” maar echt geholpen.

13-01-2018

10

08-01-2018

10

04-01-2018

8

Bij de aanvullende tandarts verzekering betaal ik extra veel premie en krijg niet eens de helft vergoed....

03-01-2018

2

Elk jaar blijf ik er tegenop zien weer alles te moeten herkijken van wat ik wel en niet nodig heb in het volgende jaar. Als ik dan bel met de klantenservice zijn ze zowel deskundig als klantvriendelijk en gaan we zo door alles heen tot ik weet waar ik bij ze aan toe ben.

03-01-2018

8

03-01-2018

5

03-01-2018

5

het beter helpen aan een huisarts te kunnen komen, het beter kunnen helpen bij klachten over huisartsen die hun boekje te buiten gaan en ook daadwerkelijk helpen .... kom niet zo goed meer uit mijn woorden ... schandalig premie betalen en geen huisarts en geen zorg en mooie verhalen en eigenlijk gewoon premie betalen terwijl de zorg onthouden wordt en dat je op papier client bent die zorg behoeft

02-01-2018

4

snel en netjes geholpen. was iets fout gegaan rekening werd direct kwijtgescholden. ook zeer vriendelijke medewerkers aan de telefoon.

30-12-2017

9

30-12-2017

2

Bereikbaarheid en declaraties is erg goed, echter zijn de klantenservicemedewerkers (of het aantal dat ik te spreken kwam) niet op de hoogte van polisvoorwaarden en de manier om bepaalde hulpmiddelen te bestellen in de 'zelf bewust polis'. Dit is een erg kwalijke zaak waardoor ik na jaren overweeg over te stappen.

30-12-2017

4

30-12-2017

9

hiernaast vind ik de app ook erg handig. De combinatie van persoonlijk/deskundig en de app zijn perfect.

30-12-2017

10

Gewoo een hele goede verzekering, ook bij moeilijke zaken

30-12-2017

8

Het doorgeven van een wijziging is niet zo simpel als gesteld wordt en kan zeker niet op elk moment dat het mij uitkomt. Nergens kan ik mijn verzekering wijzigen. Word telkens doorverwezen om mijn premie te berekenen en als ik wil wijzigen moet ik weer een hele lijst met gegevens invullen die al bekend zijn. Ook moet ik weer een vragenlijst invullen voor de aanvullende tandartsverzekering terwijl ik die niet wijzig. Een uur op de site bezig geweest en niks bereikt. Die ellende kan ik een ander niet aanbevelen.

29-12-2017

1

29-12-2017

0

Wanneer ik bel naar de klantenservice krijg ik altijd meteen een duidelijk en deskundig antwoord. De medewerkers weten waar ze over praten en hoeven niet eerst van alles uit te zoeken voor ze antwoord kunnen geven. Ook is het eenvoudig om wijzigingen door te geven, deze worden meteen verwerkt.

29-12-2017

8

al 43 jaar trouwe klant en een tevreden klant bij de Friesland, maar hoop ook dat na het samengaan met Zilveren Kruis etc. het wel de kwaliteit en kwantiteit van "ons de Friesland" blijft behouden. !

29-12-2017

9

sterk merk / vriendelijke contacten / regio binding

28-12-2017

10

28-12-2017

8

28-12-2017

8

28-12-2017

7

Vriendelijke, goede en duidelijke voorlichting door telefonistes. Snelle afhandeling van declaraties etc. Tevreden klant.

27-12-2017

9

Doen wat ze beloven.

25-12-2017

7

Ik heb als Fries om utens voor De Friesland gekozen omdat De Friesland in Leeuwarden is gevestigd. Het eventueel uithollen van de locatie Leeuwarden doet mij twijfelen om bij De Friesland te blijven.

24-12-2017

8

22-12-2017

8

LET OP! Vrije keus polis is geen echte restitutiepolis (in tegenstelling tot wat op de website staat); Ongecontracteerde behandelaars worden niet volledig vergoed! NZA-tarieven worden niet erkend als marktcomform. Hierdoor moet je zelf veel bijbetalen.

21-12-2017

3

21-12-2017

6

Overzichtelijk

20-12-2017

8

Geweldige telefoonnisten,vriendelijk,zoeken alles voor je uit.En denken mee

20-12-2017

10

Keurige beleefde mensen met een fijne tongval;) snel, voor de zekerheid nog even navragen bij een collega en het goed kunnen regelen, en fijn weinig contact nodig met de Friesland, het loopt eigenlijk altijd wel goed

20-12-2017

10

meer menselijkheid tonen met de minder bedeelde klanten in plaats ze met nog veel meer kosten te bezorgen.

19-12-2017

0

19-12-2017

7

18-12-2017

3

Doen wat de specialist voorschrijft !!!

18-12-2017

5

De bereikbaarheid en de vriendelijke behandeling van uw medewerkers staat bij ons hoog in het vaandel

18-12-2017

7

Eerst moest ik er zelf achter komen dat een bepaalde post onterecht niet werd vergoed van mijn tandarts declaratie. Aanvankelijk werd mijn bezwaar klakkeloos afgewezen. Vervolgens werd de fout bij de tandarts gelegd en daarom kwam er geen compensatie. Toen bleek dat de fout toch niet bij tandarts lag, maar bij De Friesland zelf wilden ze nog steeds niet overgaan tot compensatie, maar bleef het beperkt tot heel veel goedkope excuses. En ik werd vriendelijk bedankt voor de optimalisatie van hun systeem. De volgende stap is de ombudsman en daarna de Geschillencommissie, maar dat kost weer Euro 37 ... Make up your mind als je op zoek bent naar een nieuwe verzekeraar!

17-12-2017

2

Smerige achterbakse manieren van de verzekering duurder maken. Eerst op 1/1/2017 de vergoeding voor orthodontie t/m 18 uit de AV Extra slopen waardoor je gedwongen wordt om de AV Optimaal te kiezen en vervolgens een jaar later op 1/1/2018 de combinatie Zelf Bewust / AV Optimaal niet meer toe te staan. Klantvriendelijk ??? Echt niet.

16-12-2017

4

In verhouding met andere zorgverzekeringen is de prijs en kwaliteit van de zorg beter dan anderen.

15-12-2017

10

blijkbaar worden wijzigingen niet goed verwerkt, na meerdere problemen die financieel in mijn nadeel waren klacht ingediend en in het gelijk gesteld. Daarna bijna anderhalve maand moeten wachten op mijn geld en wederom fout op fout. Ik heb besloten klant af te worden, na bijna 30 jaar. Dat gaat nog niet zo eenvoudig blijkbaar,

15-12-2017

1

"Alles Verzorgd Polis"
Beoordeling

7.5

482 reviews Geef zelf een beoordeling

  • Anticonceptie tot 21 jaar*: volledig m.u.v. eventuele eigen bijdrage GVS
  • Astma Centrum Davos*: volledig, maximaal 365 dagen
  • Audiologisch centrum*: volledig
  • Beademing*: volledig
  • Buitenlanddekking - spoedeisende zorg via De Friesland Alarmservice*, door Eurocross: Maximaal Nederlands tarief (werelddekking)
  • Buitenlanddekking - niet spoedeisende zorg*: maximaal Nederlands tarief (werelddekking)
  • Diëtetiek*: volledig maximaal 3 uren
  • Erfelijkheidsonderzoek en advisering*: volledig
  • Ergotherapie*: volledig. maximaal 10 uren
  • Fysiotherapie en oefentherapie -  aandoeningen vermeld op bijlage 1 bij het Besluit zorgverzekering*: tot 18 jaar volledig. Vanaf 18 jaar vanaf de 21e behandeling
  • Fysiotherapie en oefentherapie -  overige aandoeningen: tot 18 jaar maximaal 18 behandelingen per indicatie
  • Fysiotherapie en oefentherapie - bekkenfysiotherapie i.v.m. urine-incontinentie*: vanaf 18 jaar maximaal 9 behandelingen, eenmalig
  • Fysiotherapie en oefentherapie – bij etalagebenen*: vanaf 18 jaar ten hoogste 37 behandelingen gedurende maximaal 12 maanden
  • Fysiotherapie en oefentherapie - bij artrose van knie- of heupgewricht: vanaf 18 jaar ten hoogste 12 behandelingen gedurende maximaal 12 maanden
  • Fysiotherapie en oefentherapie - bij COPD vanaf GOLD II: vanaf 18 jaar maximum aantal behandelingen per jaar afhankelijk van ernst aandoening
  • Geneesmiddelen*: volledig volgens het Reglement Farmaceutische zorg m.u.v. wettelijke eigen bijdrage
  • Gecombineerde leefstijlinterventie (GLI): volledig
  • Huisarts: volledig
  • Hulpmiddelen- en verbandmiddelen*: volgens Reglement Hulpmiddelenzorg
  • IVF*: tot 43 jaar,1e ,2e en 3e behandeling per te realiseren zwangerschap
  • Kraamzorg: afhankelijk van behoefte moeder en kind tenminste 24 uur maximaal 80 uur, exclusief wettelijke eigen bijdrage van € 4,40 per uur
  • Logopedie*: volledig
  • Medisch specialistische zorg*: volledig
  • Nierdialyse*: volledig
  • Oncologische aandoeningen bij kinderen: volledig, indien zorg verleend door Stichting Kinderoncologie Nederland (SKION)
  • Orgaantransplantatie*: Volledig. Verpleging donor maximaal 13 weken, bij levertransplantatie maximaal een half jaar
  • Plastische chirurgie*: volledig in specifieke gevallen (bijvoorbeeld verminking of enkele met naam genoemde geboren afwijkingen)
  • Psychologische zorg vanaf 18 jaar - generalistische basis GGZ*: volledig
  • Psychologische zorg vanaf 18 jaar - gespecialiseerde GGZ*: volledig
  • Revalidatie*: volledig
  • Second opinion*: volledig
  • Stoppen-met-rokenprogramma*: volledig, maximaal eenmaal per kalenderjaar
  • Tandheelkundige zorg tot 18 jaar: volledig
  • Tandheelkundige zorg vanaf 18 jaar*: bijzondere tandheelkunde en enkele met name genoemde vormen van tandheelkundige zorg, m.u.v. de wettelijke eigen bijdrage.
  • Trombosedienst*: volledig
  • Verblijf (medisch specialistisch en eerstelijns)*: volledig, maximaal 1095 dagen
  • Verloskundige zorg: volledig, m.u.v. wettelijke eigen bijdrage (alle kosten boven € 215,- per dag) bij bevalling in het ziekenhuis zonder medische indicatie
  • Verpleging en verzorging zonder verblijf (wijkverpleging): volledig
  • Vervoer - ziekenvervoer per eigen auto, taxi, of laagste klasse openbaar vervoer*: eigen bijdrage € 103,- per kalenderjaar. Daarna volledig, indien wordt voldaan aan de criteria. Eigen vervoer € 0,30 per km.
  • Vervoer - ambulancevervoer*: volledig
  • Zintuiglijk gehandicaptenzorg*: volledig
  • * Vanaf 18 jaar komt deze zorg ten laste van uw verplicht en vrijwillig eigen risico als deze wordt vergoed op grond van de basisverzekering.
Bekijk de voorwaarden en volledige informatie in de polisvoorwaarden

Aanvullende Verzekeringen

AV Budget
€ 6,95 p/mnd

De aanvullende verzekering voor iets meer zekerheid.

  • Fysiotherapie
    9 behandelingen per jaar.

  • Alternatieve Zorg
    Geen vergoeding.
  • Contactlenzen en brillen
    Geen vergoeding.

Meer informatie over de AV Budget

AV Standaard
€ 14,75 p/mnd

Veel vergoedingen en scherp geprijsd.

  • Fysiotherapie
    12 behandelingen per jaar.

  • Alternatieve zorg
    Max. € 200,- per jaar.
  • Contactlenzen en brillen
    € 60,- per 3 jaar.

Meer informatie over de AV Standaard

AV Extra
€ 22,95 p/mnd

De meest gekozen aanvullende verzekering.

  • Fysiotherapie
    20 behandelingen per jaar.

  • Alternatieve zorg
    Max. € 400,- per jaar.
  • Contactlenzen en brillen
    Max. € 75,- per 3 jaar.

Meer informatie over de AV Extra

AV Optimaal
€ 46,50 p/mnd

De aanvullende verzekering met de meest uitgebreide dekking.

  • Fysiotherapie
    Medisch noodzakelijke behandelingen
  • Alternatieve zorg
    Max. € 600,- per jaar.
  • Contactlenzen en brillen
    Max. € 150,- per 3 jaar.

Meer informatie over AV Optimaal

Aanvullende tandartsverzekeringen

AV Tand Standaard
€ 12,50 p/mnd

Extra zekerheid met een maximale vergoeding van € 250,- per jaar.

  • Consult, preventie, vulling en verdoving
    100% vergoeding.
  • Meeste overige tandartskosten
    80% vergoeding.
  • Orthodontie
    Geen vergoeding.

Meer informatie over de AV Tand Standaard

AV Tand Extra
€ 21,95 p/mnd

Ruime vergoeding met een maximale vergoeding van € 500,- per jaar.

  • Consult, preventie, vulling en verdoving
    100% vergoeding.
  • Meeste overige tandartskosten
    80% vergoeding.
  • Orthodontie
    Geen vergoeding.

Meer informatie over de AV Tand Extra

AV Tand Optimaal
€ 33,95 p/mnd

Uitgebreide dekking incl. techniekkosten, maximale vergoeding van € 1.000,- per jaar.

  • Consult, preventie, vulling en verdoving
    100% vergoeding.
  • Meeste overige tandartskosten
    80% vergoeding.
  • Orthodontie vanaf 18 jaar
    Tot € 750,- eenmalig

Meer informatie over de AV Tand Optimaal

560.000 klanten

560.000 klanten

De Friesland heeft 560.000 klanten.


Klanten geven een 8.3

Een 8.3 voor Klantcontacten

Klanten geven een 8.3 in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen.