Doorgaan naar hoofdinhoud

AV Extra

Uitgebreid verzekerd voor de beste zorg

De uitgebreide AV Extra is de meest gekozen aanvullende verzekering van De Friesland. U bent zo uitstekend verzekerd tegen kosten van bijvoorbeeld fysiotherapie en alternatieve geneeswijzen. Bereken binnen 2 minuten uw premie.

Een aanvullende verzekering Extra kan niet worden afgesloten in combinatie met een Zelf Bewust Polis.

Rosanne-klein Heeft u een vraag?

  • De AV Extra is de meest gekozen aanvullende verzekering. Hiermee bent u uitstekend verzekerd voor o.a. brillen en lenzen, fysiotherapie, cursussen, alternatieve geneeswijzen, reizigersvaccinaties en anticonceptie vanaf 21 jaar.

  • Al voor € 22,95 per maand bent u uitgebreid en uitstekend verzekerd. Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd.

  • Fysiotherapie is een van de meest voorkomende zorgkosten. Daarom bent u met de AV Extra verzekerd voor maximaal 20 behandelingen fysiotherapie per kalenderjaar, waarvan
    maximaal 9 behandelingen manuele therapie.

  • Heeft u een bril of lenzen? De AV Extra vergoedt maximaal € 75,- per drie kalenderjaren. Ook ontvangt u met uw zorgpas korting bij verschillende opticiens.

  • Met de AV Extra heeft u recht op maximaal € 400,- per kalenderjaar (€ 40,- per dag, shiatsutherapie max. € 25,- per dag) voor alternatieve geneeswijzen. Bijvoorbeeld chiropractie, haptonomie, acupunctuur, shiatsu en osteopathie.

560.000 klanten gingen u voor

De AV Extra is een zeer uitgebreide aanvullende verzekering. U dekt zo veel zorgkosten zoals fysiotherapie, een bril en alternatieve geneeswijzen die niet door de basisverzekering worden vergoed.

Een aanvullende verzekering Extra kan niet worden afgesloten in combinatie met een Zelf Bewust Polis.

Kinderen tot 18 jaar

Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd als zij naast de basisverzekering dezelfde aanvullende verzekering hebben als één van de ouders. Ook wordt kroon- en brugwerk voor kinderen tot 18 jaar volledig vergoed.
Bekijk de voorwaarden van de aanvullende verzekeringen.

Bereken uw premie

Met de AV Extra

  • Uitstekend aanvullend verzekerd
  • Slechts € 22,95 per maand
  • Uitgebreide vergoedingen en de beste zorg
  • Ruime dekking fysiotherapie
  • Alternatieve geneeswijzen (max. € 400,-)

23-11-2017

8

reactiesnelheid, geen gezeur over declaraties, snelle betaling, klantvriendelijkheid, sympathieke presentatie in tegenstelling tot ,collega zorverzekeraars,

01-02-2017

10

De aanvullende verzekering heeft haar vergoedingen niet alleen teruggeschroefd naar E 40 per behandeling (waar vindt je daar nog een behandeling voor?) maar ook heeft ze een extra eis dat de alternatieve zorgverlener naast aangesloten te zijn bij een beroeps vereniging vaak ook nog bij een overkoepelende beroeps vereniging aangesloten moet zijn. Dat verschilt per beroeps vereniging maar geld voor ongeveer de helft van de beroeps verenigingen. Zo geldt dit wel voor NVT en niet voor Batc om maar een paar te noemen.

30-01-2017

5

IK BEN ZEER TEVREDEN BEN AL VAN AF MIJN GEBOORTE BIJ DE FRIESLAND VOOR MIJ GEEF IK DE HOOGSTE NOTERING KWALITEIT PERFECT EEN DIKKE 10

23-11-2016

9

De Friesland is een vlotte zorgverzekeraar. Vlot met correspondentie, vlot via de telefoon, vlot met het uitbetalen van nota's.

08-08-2016

8

Goede service maar daar betaal je dan wel weer flink voor

06-08-2016

7

Makkelijke app, digitaal goed.

06-08-2016

7

Correcte behandeling

06-08-2016

10

Goede vergoedingen, snelle uitbetaling van rekeningen, vriendelijk personeel.

06-08-2016

9

Wij zijn al jaren lid naar alle tevredenheid

05-08-2016

10

ijn bereid om het voor je uit te zoeken als je iets niet begrijpt.

04-08-2016

10

04-08-2016

8

Geen ervaring met andere zorgverzekeringen maar tot op heden bevalt de friesland me prima.

04-08-2016

8

Al jaren ben ik bij De Friesland, en dat vind ik prima bevallen!

04-08-2016

8

Geen keuze menu en direct een mens aan de telefoon

04-08-2016

8

daar bemoei ik me niet mee overigens bevalt de Friesland me tot nu toe goed

04-08-2016

0

Ik ben altijd bij de Friesland geweest,dat is voor mij een vertrouwd gevoel,en ik heb geen klachten.!

04-08-2016

8

Altijd klantvriendelijk

04-08-2016

9

Goede communicatie.

04-08-2016

8

De Friesland is erg attent in beantwoording van o.a.vragen.\n\nHet specificatieoverzich zou m.i. overzichtelijker mogen.

04-08-2016

7

Goede klantenservice, betalingen gaan altijd lekker snel kortom gewoon een goede verzekering

04-08-2016

9

Ik ben altijd goed goed geholpen met vragen. Ook tijdens mijn behandelingen die ik bij dr. Peter Wight in Duitsland heb gehad ben ik de Friesland nog altijd dankbaar dat dit mogelijk was. Ik doe alles weer ben gewoon aan het werk dit was anders niet meer mogelijk geweest zonder mijn operatie. Hier in Nederland had ik er mee moeten leven.

04-08-2016

10

niet duidelijk, doet alles eraan om de declaraties niet te vergoeden

04-08-2016

0

Goede zorgverzekering

04-08-2016

9

Is gewoon goed ook met uitbetalen van nota's

04-08-2016

7

04-08-2016

7

04-08-2016

8

04-08-2016

10

Prima verzekering! Al jaren bij de Friesland!

03-08-2016

10

De afhandeling van een klacht die volgens De Friesland ook terecht was is om te huilen.

03-08-2016

0

Ik ben telefonisch zeer correct en vriendelijk geholpen.Het was kort en duidelijk.

03-08-2016

10

Goed luisterend oor. Correcte afhandeling.

03-08-2016

8

03-08-2016

8

03-08-2016

7

Goede dekking, geen gedoe

03-08-2016

10

Goede service en vlotte verwerking..men is heel correct en klantvriendelijk!

03-08-2016

9

Nog een lopende zaak!

02-08-2016

5

02-08-2016

7

Goede ervaringen.

02-08-2016

7

Niet om het kontakt via de telefoon.\nWel om wat er nu speelt met de Sionsberg.\nVanmorgen gebeld hierover en zou worden teruggebeld maar tot op heden niet gebeurd

02-08-2016

0

02-08-2016

9

Ben al vele jaren bij De Friesland verzekerd en heb nooit problemen ondervonden.

02-08-2016

8

02-08-2016

10

Eizijn veranderingen, die mij niet aan staan.

02-08-2016

2

Ik zou de friesland zeker aanraden bij een vriend of familielid!!

02-08-2016

10

Prima verzekering. Echter valt me op de laatste twee keren contact dat er weinig meegedacht wordt. Nee u kunt geen regeling krijgen. U moet '....' Betalen. Maak het zo spoedig mogelijk over. En daarna altijd eindigen met: heeft u hulp nodig?zijn er vragen. Neem dan contact met ons op. Ik heb nog steeds geen oplossing, terwijl ik al jaren bij jullie verzekerd ben en het iedereen aanbeveel. Zou prettig zijn dat de dienstverlening persoonlijk gemaakt wordt. En ik alsnog iets van u hoor.

02-08-2016

8

Tot nu toe verloopt alles prima. Heb nog geen problemen gehad.

02-08-2016

8

Goede service, hoge klantvriendelijkheid.

02-08-2016

8

Adequate hulp indien nodig

02-08-2016

9

01-08-2016

8

01-08-2016

6

service, vergoedingen en uitnetalen, allemaal goed!!!!

01-08-2016

9

De Friesland is correct met uitbetaling van gemaakte onkosten. Als ik bel wordt ik goed geholpen.

01-08-2016

9

Een goede zorgverzekering

01-08-2016

8

Duidelijk en vriendelijk!

01-08-2016

8

Telefonisch contact is snel en effectief omdat je meteen een mens aan de telefoon krijgt.\nTot nu toe nog geen problemen gehad vwb vergoedingen, dekking etc.

01-08-2016

8

Te weinig zorgverleners in de randstad. Is vooral geschikt voor noorderlingen denk ik

01-08-2016

6

Ik ben sinds mijn 18e jaar verzekerd bij De Friesland en heb altijd snelle reacties en vriendelijke mensen getroffen. Heb niet 1 keer de gedachte gehad om over te stappen. Juist door de snelle afhandelingen en vriendelijke mensen blijf ik waar ik zit! \nDus zeker zal ik uw verzekering aanbevelen!

01-08-2016

10

01-08-2016

7

01-08-2016

7

Afspraak nakomen voor terugbellen, vriendelijk geholpen worden, er wordt tijd voor je genomen.

01-08-2016

10

01-08-2016

9

De spaarzame contacten zijn prima verlopen.

01-08-2016

8

25-07-2016

7

Is gewoon goed

23-07-2016

9

Bereikbaar niet te groot telefonisch goed bereikbaar en vakkundige mensen

22-07-2016

8

Vriendelijk behulpzaam ,doen niet moeilijk

22-07-2016

8

1 omdat ik van Friesland houd en dat komt weer omdat ik Zeeuw ben en , vooral zingend, altijd verwantschap gemerkt heb.\ndus was het voor mij vanzelfsprekend dat ik voor\n u: De Friesland koos !

22-07-2016

10

De Friesland is een maatschappij die niet moeilijk doet. Ze staan voor wat ze doen.

17-07-2016

8

14-07-2016

9

Korte lijnen Aanspreekpunt ter plaatse. Redelijke premie.

13-07-2016

8

13-07-2016

7

De ervaringen die wij als gezin bij De Friesland hebben zijn positief. Vlotte terugbetaling bij rekening. Bovenal is het telefonisch contact met medewerkers altijd zeer vlot.

13-07-2016

8

Goede bereikbaarheid en goede service

13-07-2016

8

Ik weet het nog niet zo goed!! Pas dit jaar overgestapt vanuit een andere verzekering.\nWel erg prettig te woord gestaan via de telefoon.\nHoop dat er ook een betere regeling komt voor mensen met polyartrose o.a. vergoedingen (kuur)\nhydrotherapie e.d Tot nog toe tevreden..

13-07-2016

7

Een goede verzekering

13-07-2016

9

Goede voorlichting.

12-07-2016

10

informatie hoorapperaat

12-07-2016

8

Er is ontmoedigingsbeleid, als het om reiskostenvergoeding gaat! De zorg die je hier niet kunnen krijgen en wel het in buitenland niet wordt vergoed.Gaat om dd winst en niet om de patiu00ebnt . Miljoen worden tegen einde van het jaar weer besteed aan reclame . Patiu00ebnt is de dupe. Hoge heren genieten van de winst!!

12-07-2016

6

Goede website en prettig te woord gestaan door Uw medewerkers

12-07-2016

8

Door burocratische regels enorm veel ellende/werk gehad met een simpel iets. Had veel gemakkelijker gekunt en gemoeten. \nEr was een declaratie op mij terechtgekomen ipv mijn zoontje. Dit via reisverzekering. Kon echt niet gecorrigeerd worden terwijl originele nota niets aan duidelijkheid overliet. Dit moest via reisverzekering/tussenpersoon gecorrigeerd worden. Echt niet klantvriendelijk.

12-07-2016

2

Goede service, juiste prijs, vele mogelijkheden

12-07-2016

8

Snel telefonische contact

12-07-2016

7

Krijg een factuur niet vergoed omdat de zorgverlener niet bu u zou zijn aangesloten. Blijkt wel degelijk aangesloten te zijn.

12-07-2016

1

Makkelijk declareren via een app, voor mij gunstige regelingen. \nHelaas geen 10 doordat het tot 3 keer toe niet lukte via de app, doordat foto's onscherp bleken te zijn

11-07-2016

9

10-07-2016

8

10-07-2016

8

Onprofessionele voorlichting en klantenomgang.

08-07-2016

0

ik heb me niet echt verdiept in de verschillen tussen diverse zorgverzekeringen.

08-07-2016

8

Ik kan momenteel niet autorijden.Ik moet naar drie specialisten voor een onderzoek naar het ziekenhuis.\nFamilie en vrienden hebben een baan, kunnen mij niet halen en brengen. Ik heb na veel moeite de afspraken naar 1 datum gezet.\nVoor een dag een taxivergoeding door jullie moet ik 98 euro euro !!! betalen. Ik ben aanvullend verzekerd !!!\nIk ben erg teleurgesteld in De Friesland.

08-07-2016

5

08-07-2016

7

07-07-2016

9

Tot nu toe zijn we altijd correct behandeld door de Friesland.

07-07-2016

9

Goede adviezen, altijd zeer vriendelijk aan de lijn!\nGoede service!

07-07-2016

10

Altijd bereikbaar en vragen worden duidelijk beantwoord

07-07-2016

8

Geen klachten

07-07-2016

8

omdat alle verzekering maatschappijen deel uitmaken van het zelfde concern zijn de verschillen minimaal

07-07-2016

5

Net vriendelijk bedrijf

07-07-2016

8

Omdat ik bij telefonisch contact altijd correct, vriendelijk en naar tevredenheid te woord ben gestaan.

07-07-2016

10

07-07-2016

9

"AV Extra"
Beoordeling

8.2

276 reviews Geef zelf een beoordeling

  • Brillen en contactlenzen: maximaal € 75,- per 3 jaar.
  • Fysiotherapie: maximaal 20 behandelingen per jaar, waarvan maximaal 9 behandelingen manuele therapie.
  • Cursussen: maximaal € 125,- voor alle cursussen samen.
  • Kroon- en brugwerk tot 18 jaar: volledig.
  • Anticonceptie: volledig, vanaf 21 jaar.
  • Alternatieve geneeswijzen: max. € 400,-, € 40,- per dag.
  • Spoedeisende zorg via De Friesland Alarmcentrale. door Eurocross: volledig, werelddekking.
  • Reizigersvaccinatie: maximaal € 250 per kalenderjaar.

Bekijk alle vergoedingen

560.000 klanten

560.000 klanten

De Friesland heeft 560.000 klanten.


Klanten geven een 8.3

Een 8.3 voor Klantcontacten

Klanten geven een 8.3 in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen.