Doorgaan naar hoofdinhoud

AV Budget

Fysiotherapie & anticonceptie verzekerd

AV Budget is de meest voordelige aanvullende verzekering. Door uw basisverzekering uit te breiden met de AV Budget, verzekert u zich van een vergoeding voor fysiotherapie, anticonceptie en medische hulp in het buitenland. Bereken binnen 2 minuten uw premie. 

Rosanne-klein Heeft u een vraag?

  • De AV Budget is de meest voordelige aanvullende verzekering. Met de AV Budget heeft u extra zekerheid en bent u verzekerd voor fysiotherapie, anticonceptie vanaf 21 jaar en medische hulp in Europa.

  • Al voor slechts € 6,95 per maand bent u goed en voordelig verzekerd. Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd.

  • Veel mensen hebben fysiotherapie nodig. Daarom bent u met de AV Budget verzekerd voor 9 behandelingen fysiotherapie per kalenderjaar.

  • Met de AV Budget ontvangt u vanaf 21 jaar een volledige vergoeding voor: de (prik)pil, het spiraaltje, het pessarium en het hormoonstaafje en de morning after pil.

  • Vanuit de AV Budget heeft u binnen de EU-, EER en verdragslanden recht op een aanvulling tot 100% van spoedeisende zorg uit de BV, medische repatriëring bij ziekte of ongeval en vervoer van het stoffelijk overschot.

560.000 klanten gingen u voor

Wilt u iets meer zekerheid? De AV Budget is een zeer voordelige aanvullende verzekering. U dekt zo zorgkosten zoals fysiotherapie, anticonceptie en medische hulp in Europa die niet door de basisverzekering worden vergoed.

Kinderen tot 18 jaar

Kinderen tot 18 jaar zijn gratis meeverzekerd als zij naast de basisverzekering dezelfde aanvullende verzekering hebben als één van de ouders. 
Bekijk de voorwaarden van de aanvullende verzekeringen.

Bereken uw premie

Met de AV Budget

  • Zeer voordelig verzekerd
  • Al vanaf € 6,95 per maand
  • De beste zorg en vergoedingen
  • Volledige vergoeding anticonceptiemiddelen
  • Fysiotherapie (9 behandelingen per jaar)

22-10-2018

8

De Friesland: nuchter, betrokken en behulpzaam.

04-08-2016

8

Ik ben al jaren zeer tevreden over de service en dienstverlening van De Friesland(dus houden we dat zo).\nvr gr W.v.d.Velde Ureterp.

04-08-2016

10

04-08-2016

8

We zijn er altijd goed en vriendelijk behandeld, beter dan bij uw collega (die grote )Hebben wij slechte / nare ervaring mee gehad , voor twee jaar terug.

04-08-2016

10

tot zover goede ervaringen

04-08-2016

7

Omdat ze een machtspositie heeft.\nOmdat ze Sionsberg in Dokkum eruit wil knikkeren.\nDat is gewoon kapitaalvernietiging.\nPLUS dat het ten koste van de inwoners van N.O.Friesland gaat. Wij maken er geregeld gebruik van.\nVoor ons oog gaat het steeds beter. Komen er veel mensen voor diverse onderdelen.\nNieuwe bezems, directie, vegen schoon. Letterlijk....???

04-08-2016

0

04-08-2016

7

Snel en prettig telefonisch contact met desbetreffende medewerker/medewerkster. Geen moeilijke afhandeling rekeningen. Heldere overzichten.

04-08-2016

8

Heb een duidelijk antwoord gekregen

03-08-2016

10

03-08-2016

7

ik word er altijd goed geholpen en en ze luisteren goed.

02-08-2016

8

02-08-2016

7

Correct antwoord gekregen na de mail.

02-08-2016

8

Gewoon goed

02-08-2016

8

01-08-2016

10

zeer ontevreden bij ontslag zkhs en mee gekregen verband artikelen nodig volgende dag thuiszorg wordt niet vergoed

29-07-2016

4

24-07-2016

10

Goed advies\nVriendelijke medewerkers

24-07-2016

9

22-07-2016

9

14-07-2016

9

goede voorlichting. nooit problemen met betaling.\ntelefonisch goed bereikbaar

14-07-2016

8

nvt

13-07-2016

8

Ik vond zelf de telefoniste niet erg klantvriendelijk, geen duidelijkheid gekregen

12-07-2016

5

12-07-2016

7

ik vind de service geweldig goed, uitleg wanneer ik vragen heb is altijd duidelijk en vriendelijk!!\nwe zijn zeer tevreden over de Friesland!!!

12-07-2016

10

krijg zeer goede informatie over de inhoud van de verzekering.

12-07-2016

10

12-07-2016

9

12-07-2016

10

Vriendelijk,ter zake kundig en doet wat ze beloven , b.v. snel terugbellen als iets moet worden uitgezocht. Prima,er tevreden.

12-07-2016

10

11-07-2016

7

Ik kan geen redenen verzinnen, om de Friesland niet aan te raden.

11-07-2016

9

Over het algemeen geen problemen..prima dekking

10-07-2016

7

zeer tevrede

09-07-2016

8

08-07-2016

8

08-07-2016

9

Vriendelijk personeel. Voelt 'dichtbij'. \nGoede service

07-07-2016

9

Klant vriendelijk. alles word tot nu toe vergoed waar ik gebruik van heb gemaakt. Gespreid eigen risico betalen.

07-07-2016

9

Vragen worden goed beantwoord.

07-07-2016

8

goed antwoord op vragen!

07-07-2016

7

07-07-2016

8

je wordt persoonlijke benadert en er wordt met je mee gedacht

07-07-2016

9

07-07-2016

8

Duidelijk,goed bereikbaar.goede service

07-07-2016

8

Prettig gesprek, juiste oplossing door uw medewerker gekozen.

07-07-2016

10

makkelijk contact te krijgen is is goed

06-07-2016

10

Ik ben goed tevreden over de Friesland zorgverzekeraar.

06-07-2016

10

Goede zorg en behulpzaam aan de telefoon.

06-07-2016

8

Altijd bereid om je vragen te beantwoorden en raad te gevenwat te doen.

06-07-2016

10

Door mijn uitzoeken in het verleden over een nieuwe zorgverzekering ben ik toen tot de conclusie dat De Friesland bij mij past. Mijn buurvrouw heb ik U toen aanbevolen.

02-07-2016

8

Antwoord gekregen op m'n vraag en gelijk actie ondernomen

01-07-2016

8

01-07-2016

8

Ik beveel juist de Friesland aan! Dit omdat ik een erg fijn telefoon gesprek heb gehad met deze mevrouw en mij over allerlei dingen veel informatie heeft gegeven!

01-07-2016

10

18-05-2016

9

Wat zal ik zeggen,ik word vriendelijk behandelt en dat is niet overal zo en toch is dat het eerste dat op valt en een goed uit leg.

09-11-2015

8

26-10-2015

8

Declaraties worden snel en correct verwerkt.

20-10-2015

8

16-10-2015

6

15-10-2015

8

14-10-2015

5

14-10-2015

8

Begrijp nog steeds niet waarom ik wel 75 euro kreeg en mijn vrouw niet?

13-10-2015

8

13-10-2015

5

Begrijp nog steeds niet waarom ik wel75 eur0

13-10-2015

8

alles digitaal

13-10-2015

8

13-10-2015

9

Prettig contact gehad, de paar keer dat dat geweest is.

13-10-2015

8

13-10-2015

5

13-10-2015

5

snelle info en uitbetaling delaratie's inzichtelijke website m.b.t. delaratie's e.d.

13-10-2015

9

Over het algemeen tevreden behalve de hoge de kosten eigen bijdrage.

13-10-2015

7

Ik ben over het algemeen tevreden over u zorgverzekering.

13-10-2015

7

Een goede zorgverzekeraar. Een die ook met je mee denkt.

13-10-2015

8

Jammer dat de naam. 'De Friesland' is.

13-10-2015

8

Voor het zelfde geld nu veel minder

13-10-2015

5

Premie opbouw helder

13-10-2015

8

13-10-2015

10

12-10-2015

6

12-10-2015

9

vriendelijk geholpen

12-10-2015

7

De Friesland denkt met je mee.

12-10-2015

8

12-10-2015

5

12-10-2015

6

12-10-2015

6

12-10-2015

7

Zorg dat u ook mensen die niet in het bezit zijn van een computer en een mobiele telefoon (ja, die zijn er nog steeds!) gebruik kunnen (blijven) maken van de Friesland! Te vaak zie je dat te veel word gedacht dat iedere Nederlander inmiddels beschikt over deze instrumenten. Je houd de techniek niet tegen, moet je ook niet willen, maar vele ouderen onder ons ontberen deze zaken.

12-10-2015

8

12-10-2015

5

Betrouwbaar, goede service, vriendelijke behandeling, meedenkend, o.a. wat betreft de eilanden

12-10-2015

8

12-10-2015

6

goed

12-10-2015

7

Waarom zet de Friesland zich niet meer in voor de Chronisch zieken. Wij merken letterlijk dat wij steeds meer gepakt worden op onze zo broodnodige medicijnen = betalen we immers zelf via de eigen bijdrage = . Nu moeten wij ook nog zo langzamerhand div. medicijnen al bij de Apotheek betalen, o4ndanks het feit dat deze medicijnen door de specialist voorgeschreven zijn. Wij betalen een forse premie, maar omdat er zoveel uit het basispakket gehaald is hebben wij hier weinig tot geen profijt van. Zijn in het verleden bewust overgestapt van Agis naar de Friesland. Ook gezien de positieve verhalen in onze omgeving. Maar helaas. Wij kregen de indruk dat de Friesland zonder enig protest meeloopt aan de leiband van mevrouw Schippers. Tot slot: Natuurlijk is er het zogenaamde solidariteitsprincipe. Maar wordt het niet eens tijd dat de Friesland het kaf van het koren gaat scheiden????

12-10-2015

5

12-10-2015

7

12-10-2015

7

zijn nu twee jaar bij jullie verzekerd en tot volle tevredenheid, dit jaar alleen mijn vrouw uit de budget gehaald en hoger verzekerd. beginnen ouder te worden, zit er zelf over te denken om voor volgend jaar ook hoger te gaan zitten. alles is even afhankelijk van het financiële plaatje . zijn verder altijd netjes en correct behandeld heb dus tot op heden nog geen klachten en hopen dit in de toekomst ook niet te krijgen.

12-10-2015

8

We maken gelukkig heel erg weinig gebruik van onze verzekering. We maken gelukkig heel weinig gebruik van onze verzekering. Ik kan dus eigenlijk niet goed een mening geven.

12-10-2015

10

Aangezien de materie vrij ingewikkeld is een persoonlijk contact enorm belangrijk.

12-10-2015

9

12-10-2015

6

12-10-2015

6

12-10-2015

8

12-10-2015

7

"AV Budget"
Beoordeling

8.1

137 reviews Geef zelf een beoordeling

  • Spoedeisende zorg via De Friesland Alarmcentrale, door Eurocross: volledig, binnen EU, EER en verdragsland
  • Fysiotherapie: maximaal 9 behandelingen per jaar
  • Anticonceptie: volledig, vanaf 21 jaar.

Bekijk alle vergoedingen

560.000 klanten

560.000 klanten

De Friesland heeft 560.000 klanten.


Klanten geven een 8.3

Een 8.3 voor Klantcontacten

Klanten geven een 8.3 in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen.