Doorgaan naar hoofdinhoud

Vraag en antwoord

Waar kan ik mijn gegevens over 2018 (en voorgaande jaren) inzien in Mijn De Friesland?

Wanneer u bent ingelogd bij uw Mijn De Friesland dan ziet u op de homepage de link: ‘ga naar uw zorgzaken van 2015 t/m 2018’. Hiermee kunt u uw gegevens van 2015 tot en met 2018 inzien.

 

Ik ontvang foutmeldingen bij het inloggen in de Mijn De Friesland-omgeving

Dit heeft mogelijk te maken met een verouderde browser of verouderd besturingssysteem op uw pc of laptop. Voor uw digitale veiligheid kunt u via deze link gratis een nieuwe browser downloaden. Uw inlogproblemen zijn dan zeer waarschijnlijk verholpen.

 

Waarom zijn mijn wijzigingen nog niet zichtbaar in Mijn De Friesland?

Door het vernieuwen van Mijn De Friesland duurt het wat langer voordat een door u doorgevoerde wijziging zichtbaar is. Belangrijk voor u om te weten is dat uw wijziging wel verwerkt wordt. U hoeft dus verder niets te doen.

 

Ik heb een nota ingediend via Mijn De Friesland, waarom is deze nota nog niet zichtbaar?

Door een tijdelijke storing zijn uw ingediende nota’s momenteel niet direct zichtbaar, en kan het enkele minuten duren voordat dit wel het geval is. Vaak helpt het wanneer u even uitlogt. Wanneer u dan opnieuw inlogt, is de nota meestal al wel zichtbaar. De afhandeling van uw nota’s over 2018 kunt u terugzien in uw Mijn De Friesland-omgeving bij Zorgkosten, hier staat een link naar uw gegevens van 2015 tot en met 2018.

 

Ik kan mijn nota niet meer via iDEAL betalen in Mijn De Friesland-omgeving

Vanaf medio december is het weer mogelijk om iDEAL-betalingen in de vernieuwde Mijn De Friesland-omgeving te doen. Door een aanpassing in onze financiële systemen is dit tijdelijk niet mogelijk, we voorkomen daarmee dat uw betaling tussen wal en schip zou kunnen belanden.

 

Rosanne-klein Heeft u een vraag?

560.000 klanten

560.000 klanten

De Friesland heeft 560.000 klanten.


Klanten geven een 8.3

Een 8.3 voor Klantcontacten

Klanten geven een 8.3 in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen.