Doorgaan naar hoofdinhoud

Toelichting op mail over rekening premie

Donderdag 20 december hebben wij een aantal van onze klanten een e-mail gestuurd met de rekening en een betaalverzoek voor de premie van de zorgverzekering. In deze mail is per ongeluk een verkeerd mailadres als afzender gebruikt.

Graag stellen wij u gerust. De mailing is verstuurd vanuit De Friesland Zorgverzekeraar. De link in de mail is veilig te gebruiken en de betaling zal door ons in behandeling genomen worden. Momenteel is er wel een storing, waardoor iDEAL betalingen vanuit de Mijn De Friesland tijdelijk niet mogelijk zijn.

Onze excuses voor het ongemak.

PS: U kunt de verstuurde rekening ook terugvinden onder “Mijn Ontvangen Berichten” in Mijn De Friesland.


Rosanne-klein Heeft u een vraag?

560.000 klanten

560.000 klanten

De Friesland heeft 560.000 klanten.


Klanten geven een 8.3

Een 8.3 voor Klantcontacten

Klanten geven een 8.3 in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen.