Doorgaan naar hoofdinhoud

Vragen over update De Friesland App

Ik heb mijn nota betaald. Waarom staat het bedrag dan nog steeds open?

Door een storing lijkt het alsof uw betaalde nota’s nog steeds open staan maar dit klopt niet. U kunt de openstaande bedragen gewoon negeren. Vanaf medio december is het probleem weer verholpen. Excuses voor het ongemak.

 

Ik heb een nota ingediend via de App, waarom is deze nota nog niet zichtbaar?

Door een tijdelijke storing zijn uw ingediende nota’s momenteel niet direct zichtbaar, en kan het enkele minuten duren voordat dit wel het geval is. Vaak helpt het wanneer u even uitlogt. Wanneer u dan opnieuw inlogt, is de nota meestal al wel zichtbaar. De afhandeling van uw nota’s over 2018 kunt u terugzien in uw Mijn De Friesland-omgeving bij Zorgkosten, hier staat een link naar uw gegevens van 2015 tot en met 2018.

 

Waarom kan ik mijn nota niet via iDEAL betalen in de App?

Vanaf medio december kunt u weer iDEAL-betalingen doen via De Friesland App. Door een aanpassing in onze financiële systemen is dit tijdelijk niet mogelijk. Op die manier willen we voorkomen dat uw betalingen tussen wal en schip zouden kunnen belanden.

 

Waar kan ik mijn gegevens over 2018 − en voorgaande jaren − vinden in De Friesland App?

Via het vraagteken rechts bovenin uw scherm (bijvoorbeeld bij Zorgkosten) gaat u naar de link naar Mijn De Friesland. Op de homepage van Mijn De Friesland klikt u op ‘ga naar uw zorgzaken van 2015 t/m 2018’ en kunt u uw gegevens van 2015 tot en met 2018 inzien.

 

Ik mis informatie en mogelijkheden in De Friesland App die er tot voor kort (nog) wel waren. Hoe zit dat?

De Friesland App ondergaat momenteel een update. Tijdens deze update kunnen helaas niet alle functionaliteiten direct een-op-een worden overgenomen. Vanaf medio december zijn uw financiële gegevens (uw openstaande facturen en betaalde facturen - tot een periode van zes maanden in het verleden) weer zichtbaar. Vanaf januari 2019 zal ook uw zorggebruik weer zichtbaar zijn. Zodra de update voltooid is, kunt u weer gebruikmaken van alle vertrouwde functionaliteit.

 

Ik krijg een 'IBM'-securitymelding in De Friesland App

Dit kan te maken hebben met de taalinstelling binnen uw browser, deze staat mogelijk niet op Nederlands of Engels. Door de taalinstelling te wijzigen naar Nederlands of Engels zou u deze melding niet meer moeten ontvangen.

 

Rosanne-klein Heeft u een vraag?

Meer informatie

560.000 klanten

560.000 klanten

De Friesland heeft 560.000 klanten.


Klanten geven een 8.3

Een 8.3 voor Klantcontacten

Klanten geven een 8.3 in de KlantenMonitor Zorgverzekeringen.